czwartek, 4 kwietnia 2013

Spacerem po Carrefourze...

Cześć,
Przeglądając gazetki hipermarketów zaskoczyła mnie oferta Carrefoura, w którym mnóstwo balerin można znaleźć za małe pieniądze. Udałam się więc na Zielone Wzgórza, aby sprawdzić jakość butów i w ten sposób nabyłam zielono-camelowe, zamszowe baleriny z kokardką za jedyne 14,99 :)

baleriny, 14,99 zł
Przechadzając się po hali znalazłam dział z Tanią Książką (był na środku - trudno było przeoczyć), wokół niego mnóstwo ludzi, więc obeszłam go z każdej strony i znalazłam regał od góry do dołu przepełniony książkami o różnych krajach. A przy nim... nikogo. Książki zwróciły moją uwagę, uważam kultury różnych krajów za fascynujące. Przejrzałam je w środku, a tam od architektury przez kulturę, cuda świata aż do religii i tradycji. A ich cena - z okładki, wydrukowana przez wydawnictwo 19,90. Na nich kolejne ceny, tym razem promocyjne - jedynie 1,99!!!
I tak do domowej biblioteczki dołączyło książek... dziesięć :)

Każda za 1,99 zł :)
A tak się prezentują na półce :)
Wydane 19,90 za 10 książek czyni cuda z humorem i nawet tony śniegu za oknem nie potrafią go zepsuć. 

Mam nadzieję, że zachęciłam do odwiedzenia C.H. "Zielone Wzgórza" :)
Pospieszcie się, jeszcze kilka na pewno zostało, a nawet kilkadziesiąt! Butów także wybór ogromny.

Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się!
Lorry

5 komentarzy:

  1. jeszcze raz :D
    gdzie hiszpania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było Hiszpanii, wykupiłam wszystkie możliwe :) Może następnym razem

      Usuń
  2. Lorry, dzisiaj w "Ubierzemy wszystkich" na Hetmańskiej była koszulka w pandy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO NIE! Jutro pewnie nie będzie :(
      dzięki za cynk <3

      Usuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)