wtorek, 23 kwietnia 2013

Na maturę

Cześć :)
Jest mi niezmiernie miło poinformować wszystkich białostoczan, że jest dziś cieplutko, mimo chmur nad głowami :) Z tego też powodu postanowiłam odwiedzić kilka sklepów w poszukiwaniu stroju na maturę :)
Od razu, aby zapobiec hasłom tworzącym się w Waszych głowach powiem, że robię sobie mały odpoczynek od zakupów i biorę za naukę, bo przecież MATURA za rogiem :)
8zł
Koniec roku już w piątek, ale to nie jedyne wydarzenie tego dnia. Ciucholand na Wiejskiej organizuje Masakryczne Wietrzenie Magazynu!
Już 26 kwietnia od godziny 9:00 możecie się udać na ulicę Wiejską 6, znaleźć wymarzone ciuchy na wiosnę/lato! Płaszcze, kurteczki, szale, tuniki, sukienki... wszystko co na myśl Wam przyjdzie - znajdziecie właśnie tam! (trochę wiary :p)
Akcja bardzo fajna, bardzo bardzo popieram i mój odpoczynek od zakupów chyba się nie zrealizuje, gdy ceny, jak zapewniają organizatorki NIE PRZEKROCZĄ 2 zł :). W końcu z okazji końca szkoły można coś sobie kupić :P
A skoro już o maturze mowa, nie jestem wyznawcą rygorystycznego ubioru w białą bluzeczkę i plisowaną spódnicę do kolan, wolę wersje nowocześniejsze, a eleganckie :)
I oto sukienka na maturę, moim zdaniem fenomenalna :)
jej cena - 8zł, idealna do ciemnych rajstop i klasycznych butów

Na dziś to tyle, polecam zajrzeć na Wiejską oraz pozdrawiam P., która zaprosiła mnie na wydarzenie, a także informuje o każdej promocji i nowych miejscach :)
Ściskam,
Lorry

2 komentarze:

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)