środa, 17 kwietnia 2013

Kurtka na wiosnę



Hej :)
Wtorek jest dobrym dniem na promocje, nie udało mi się dowiedzieć nic na temat Waszych sposobów na spędzanie czasu, szkoda, może kiedyś coś powiecie :)

Mój wtorek poza kilkoma sklepami w okolicach dworca przebiegał słonecznie. W końcu wiosna za oknem, ciepło grzeje w nosek i już zdecydowanie czas na okulary przeciwsłoneczne.
Na taki czas przydaje się kurtka, płaszczyk - co kto lubi :)
Prezentuję moją upolowaną jakiś czas temu w Ubierzemy Wszystkich za wtorkową cenę 2zł (ul. Waszyngtona)

Dopada mnie ostatnio wiosenne przesilenie, głowa wciąż boli, więc leczę się kawą. A wy?
  (może ktoś odpowie :P)

Do końca roku szkolnego już jedynie 9 dni :) Cieszę się na wakacje, choć nie jestem pewna czy plany się zrealizują... aaaaaaaale jeśli tak to we wrześniu wrócę do Polski bardzo opalona :)

Trzymajcie się ciepło,
Lorry

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lorry, gdzie można teraz kupić ładne koszule? Bo wszędzie trafiam tylko na baardzo letnie koszulki na ramiączkach :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Sieć ubrań "Ubierzemy wszystkich!" - tam na pewno coś jest :)
    Outlet "Magda", ul. Swobodna - przy ulicy Produkcyjnej (Wysoki Stoczek)
    Możesz spróbować także bez wychodzenia z domu na Białystok Shopping Center, Białystok Garage Sale i Madro Online

    Te miejsca przeze mnie sprawdzone, jeśli się nie uda będziemy szukać dalej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie to wiosenne przesilenie trzyma już jakiś czas, nic przyjemnego, ale dzisiaj się pogrzałam w ogrodzie :)
    trzymam kciuki, aby wakacje przebiegły jak najbardziej po Twojej myśli!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)