sobota, 2 marca 2013

Marcowe zakupy

Cześć,
Nie odzywałam się jakiś czas, więc nie zdziwię się jeśli nikt już tu nie zagląda :) Ale jestem z nowościami, idzie wiosna, więc czas na wiosenne... zakupy :)
Tak też dziś zrobiłam, byłam w galeriach, obeszłam mnóstwo sklepów i nie mogłam sobie odmówić kilku lumpeksów :)

W Galerii Białej kupiłam na dużej promocji spódniczkę za 19,90 :) Fajna cena. 
Ale później wciągnęły mnie sklepy stojące przy ulicy, w których o dziwo nie było prawie ludzi. W jednym za 3 rzeczy (dwie sukienki + kombinezon) zapłaciłam 5,30 zł
W drugim, za 7 rzeczy (dwie pary męskich krótkich spodenek, koszulka męska, marynarka, koszulka na ramiączkach, T-shirt) zapłaciłam jedynie 11,50 zł :)
Czyli 10 rzeczy to mniejszy koszt niż jedna spódniczka.
Co ciekawe z tych wszystkich ciuszków cztery są nie dla mnie, ale gdy krótkie męskie spodenki w galerii kosztują 89,90 zł, a w ukochanym Retro przy Berlinga 0,5 zł - chyba warto?

Koszulka: 1,75zł + Marynarka H&M 6zł

Koszulka: 1,75zł

Męskie spodenki: 1,5zł
A oto kilka rzeczy z wyżej wymienionych zakupów :)
Co sądzicie?

Z niecierpliwością czekam na wiosnę - stąd też zmiana szablonu :)
Pozdrawiam,
Lorry

9 komentarzy:

  1. Jaki adres jest tego sklepu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białystok, ul. Leszczynowa 25
      (wejście za handlowcem przy ul. Berlinga)
      Poniedziałek 1zł/szt
      Wtorek Dostawa
      Środa Nowy towar
      Czwartek Buty
      Piątek Nowy towar
      Sobota -50%

      A ten drugi jest przy ulicy Mickiewicza, na przeciwko Alfy przy szaszłykarni, zaszłam po drodze i wczoraj było 10zł/kg :)

      Usuń
  2. marynarka jest super! :) ja nie umiem nigdy nic sobie znalezc na ciuszkach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka w realu jest dopiero super :)! I to wzięłam ją w ostatniej chwili bez mierzenia :D
    Najważniejsze jest nastawienie, trochę orientacji w terenie i szerooooko otwarte oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak trafić do tego sklepu? kompletnie nie orientuje się co jest na tym Beringa. może jakieś inne ulice w okolicy, sprawdziłabym wtedy na Google Map ;P A i czy opłaca się jechać tam w poniedziałek ok 13 czy już nic wtedy nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przystanek Berlinga/Brzozowa (autobusy: 25,16,5,11) i obok niego jest Handlowiec, tuż obok mała dróżka po której można podreptać na Leszczynową, bo z tamtej strony jest wejście :)
      ulica Gen.Z.Berlinga jest długa, Handlowiec jest mniej więcej w połowie :), jadąc z miasta/dworca 5 lub 11, musisz wysiąść za kościołem :) Jest duży żółty szyld RETRO na płocie przy przystanku.

      Poniedziałek około 13. Myślę, że warto, tylko jak to w ostatni dzień, sklep jest już przerzedzony i trzeba trochę poszperać, a jak już coś będzie ciekawego to za grosze! Więc myślę, że warto. Ja wpadałam nawet o 17 :)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci serdecznie ;) a swoją drogą, świetny blog xD

      Usuń
    3. Dzięki, zapraszam :)!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)