czwartek, 7 marca 2013

SecondMarket PKS - promocje

Hej :)

Bardzo mnie cieszy to, że liczba wizyt na blogu tak wzrasta z każdą chwilą :)
Ostatnio przyszła wiosna, ale chodzą plotki, że od jutra wraca zima. Cóż, chowam trampki do szafy :) jeszcze będzie na nie czas.
Dziś chciałabym zamieścić info o promocji, która zaczyna się już jutro :)!
W SecondMarket (budynek dworca PKS w Białymstoku) wielka wyprzedaż!!!

TYDZIEŃ WYPRZEDAŻY
(08.03) PIĄTEK 8zł/szt
(09.03) SOBOTA 7zł/szt
(11.03) PONIEDZIAŁEK 6zł/szt
(12.03) WTOREK 5zł/szt
(13.03) ŚRODA 4zł/szt
(14.03) CZWARTEK 3zł/szt
(15.02) PIĄTEK 2zł/szt

SecondMarket PKS -polubienie upoważnia do zniżki 20% (nie wiem jak jest podczas wyprzedaży - najlepiej spytajcie przy kasie)

atmosphere, 2zł
Na koniec coś z wczorajszych zakupów (koszulka odbijała flesh i zdjęcie było nie do zrobienia w jaśniejszej wersji :P).
Kupiłam ją na ulicy Berlinga (w budynku Pruszynki jest nowy sklep) za całe 2zł :)

Można? Można!
Dziękuję za komentarze z pytaniami, zapraszam do zakładki "Adresy" gdzie umieszczam nowe miejsca. Jeśli znacie jakieś godne uwagi, a jeszcze go nie zamieściłam, proszę zostawcie je w komentarzu. Stworzymy wspólnie bazę fajnych miejsc :)

Pozdrawiam serdecznie!
Lorry

2 komentarze:

  1. A ja z "Ubierzemy wszystkich" dzisiaj wyłowiłam trzy bluzeczki, oczywiście "made in India" i dwie książki Jane Austen, a wszystko to za jedyne 22 złote :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :)!
      Teraz trzeba wpaść na promocje w SecondMarket :)
      Ja będę na 90% :)

      Usuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)