środa, 6 marca 2013

Promocje House&CCC

Cześć kochani :)
Jako zwolenniczka oszczędzania, a właściwie maksymalnego oszczędzania na ubraniach, dodatkach itd. chciałabym przedstawić Wam kilka fajnych promocji, które trwają w Białymstoku.

Pierwszą z nich jest promocja w HOUSE, która upoważnia Was do zakupu produktu z nowej kolekcji i otrzymania 30% rabatu :). Akcja trwa od 7 do 10 marca. Musicie tylko pobrać i wydrukować kupon znajdujący się poniżej. Jeśli link poniżej się nie otwiera, spróbujcie znaleźć "House" na facebooku, tam znajdziecie ten sam kupon.
Kupon HOUSE 7.03-10.03.2013

Kolejna wielka promocja to C.H. Zielone Wzgórza i obuwie z CCC. Sklep przeniesiono w inne miejsce w galerii, dlatego też, z powodu otwarcia jest wielka wyprzedaż butów z poprzednich sezonów.
Codziennie o godzinie 9:00 jest dostawa i wielkie otwarcie.
Jest tam dużo butów w rozmiarze 36, 37, 39, 40, trochę mniej 38, ale da się znaleźć :)!
Mi w domu przybyło dzięki tej promocji 7 par butów!

Na koniec pokazuję spodnie, które jak zauważyłam w tym sezonie będą bardzo modne :) Cieszę się, bo kosztowały mnie około 0,5 zł :) w DYSKONCIE przy ul. Choroszczańskiej (z drugiej strony przychodni, obok Jysk i Biedronki)
spodnie w paski, rurki, 0,5 zł

Na dziś to tyle ode mnie :)
Pozdrawiam ciepło,
Lorry

Ps: Jeśli używasz Tweetera, zapraszam do obserwowania :) na górze strony znajdziesz link do Szafolandu

6 komentarzy:

  1. Hej :) Ja sama już nie pamiętam, kiedy ostatnio kupiłam coś w "normalnym sklepie". Polecam "Ubierzemy wszystkich" na Wyszyńskiego, teraz jest mnóstwo letnich sukienek i bluzek. A wyprzedaż w CCC to jakie ceny? Powiedz coś więcej :) I jakoś nigdy nie mam aż takiego szczęścia na takie hity ubraniowe jak Ty, ale nie narzekam, moje ulubione indyjsko-hippisowskie koszule zawsze się znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam "Ubierzemy wszystkich" :)
      Promocja w CCC obejmuje mnóstwo ślicznych butów, cena z kartonu jest dzielona na pół, więc większość butów z początkową ceną np. 59,90 na kartonie ma naklejkę 29,90, a płacisz za nią 15 zł :) i takich cen jest najwięcej :)
      Warunkiem rabatu jest odnalezienie pudełka i dwóch bucików, co może się wydawać śmieszne, ale jest prawdziwie trudne w godzinach popołudniowych :).
      Buty z Lasockiego są w okolicach 40-50 zł :)

      A Indyjsko-hippisowskie koszule są wszędzie :) Za grosze, oczywiście.

      Usuń
  2. Są jutro gdzieś jakieś "wszystko za 1 zł" czy coś w tym stylu? Mam wolne popołudnie i czas poprawić sobie humor :) A Retro koło 13 jest już puste... :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ul. Hetmańska 40
      "TANIA ODZIEŻ Ubierzemy wszystkich"
      jutro -50%

      :)

      Usuń
  3. ja mieszkam na wyszyńskiego ale slepu "ubierzemy wszystkich" nie widzialam.jest sławna elka i inne ciucholandy ale nie "ubierzemy wszystkich".czy to chodzi o zlikwidowanaą"ubieralnię"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że chodziło o ulicę Waszyngtona :) (przy Żelaznej)

      Usuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)