środa, 2 stycznia 2013

2013 i sukieneczki!

Witam w roku 2013!
Jak tam Wasz sylwester? Ja swój spędziłam w Gdańsku z paczką znajomych. Motywem imprezy były postacie z bajek, jednak tylko 5 osób się przebrało, choć to nie zmieniło imprezy w znacznym stopniu.
Dzień przed wyjazdem spędziłam 4 godziny na szmateksowych tripach poszukując elementów stroju, po czym powstał Dzwoneczek i Piotruś Pan :)
Szmateksy są wprost IDEALNE na tego typu potrzeby, na myśli mam oczywiście kompletowanie stroju za grosze :)!

Odnośnie Gdańska nie było czasu, nad czym szalenie ubolewam, by odwiedzić każdy zakątek z napisem "ODZIEŻ", myślę, że podróżująca ze mną K. odczuwa podobny ból. Byłyśmy w jednym outlecie, jednak nie zachwycił nas zanadto (ale miał kurtki zimowe za 9 zł :P).
Na szczęście niedługo ferie, zobaczymy co kryje Warszawa!

Wracając jednak nieco w nasze podlaskie zakątki...
Trafiłam do "Retro" przy dworcu PKP w Białymstoku w dniu dostawy (czwartek) i to co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło to fakt, że było mnóstwo pięknych eleganckich sukienek (ceny od 15 do 30 zł) w stanie idealnym. Polecam na studniówki, osiemnastki, dwudziestki, wesela, ewentualnie na kolejnego sylwestra :) W dniu dostawy ludzie się o nie biją, kolejki do przymierzalni sięgają kilometra, ale czy nie warto?
Moja kreacja zakupiona co prawda w innym sklepie, ale elegancji jej nie brakuje.
Niestety chwilowo cierpię na brak manekina, stąd też zdjęcie w takim wydaniu :)

Koszt sukieneczki to: 1zł
Zachwycająca, tak słyszałam od pewnego pana w jego urodziny :)

Z okazji Nowego Roku życzę wszystkim upragnionego czasu, wielu, wielu radosnych chwil, miłości, uśmiechu, spokoju, PROMOCJI, siły i podróży na koniec świata.

Pozdrawiam serdecznie,
Lorry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)