środa, 9 stycznia 2013

Reakcje ludzi

Cześć :)
Ostatnio dopadł mnie maturalny strach, który odrobinę zamieszał mi w głowie i spowodował bezsenność. Na szczęście wciąż istnieją domowe sposoby na znużenie, jak włączenie piekielnie nudnego filmu lub porządkowanie szafy (choć u mnie to zazwyczaj wywołuje ogromną radość). Można też odstawić kawę, ale chyba za bardzo ją lubię :)
Mam nadzieję, że Wam szkoła nie kręci się w głowie od rana do nocy i macie inne tematy do rozmów ze znajomymi niż MA TU RA :P mi już się "powoli" nudzi, choć aktualnie jesteśmy na etapie studniówkowym.

Od jakiegoś czasu spotykam ludzi mówiących mi o zmianie stylu ubierania się, o tym, że tu zaglądają, czytają, a w wolnym czasie chodzą po szmatach :) To bardzo fajne uczucie, gdy znajomi krzyczą "mam sweter za 9 złotych!!" już od progu drzwi.
Słyszałam też, że nie możecie dodawać komentarzy na blogu. Trzeba zaznaczyć odpowiednią opcję, wpisać nick i podać adres strony, albo napisać jako anonim - jeśli ktoś z Was nie posiada konta na bloggerze :) Wszelkie komentarze odnośnie bloga, jego stylu, waszego humoru, dnia, jakiegoś przeżycia, nie na temat mile widziane. Pusto tu bez Was :) a jak się okazuje po zwiększającej się liczbie po lewej stronie, ktoś jednak tu zagląda

Odnośnie moich zdobycznych ciuchów, wczoraj znalazłam chwilę na Retro na Dziesięcinach i oto efekt :)
Bluzka
Stan: IDEALNY
Rozmiar: XL (nie mierzyłam jej, ale jest ściągana w talii, co sprawia, że jest na mnie dobra mimo metkowego rozmiaru)
Marka: AMISU - New Yorker
Cena: 8,50 zł


Już na dniach wróci do mnie Tradi (manekin), więc obiecuję lepsze zdjęcia.

Tymczasem jak Wasze życie? Może tym razem ktoś się odezwie :)
Pozdrawiam,
Lorry

4 komentarze:

  1. Byłam we wtorek w tym retro. Całkiem przyjemne ciuchy.
    Wyszłam z sukienką i dwoma swetrami. :)

    Słabo znam białostockie lumpektsy, wiec z niecierpliwościa czekam na kolejne twoje wpisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero wieczorem znalazłam Twojego bloga... Żałuję, że nie załapałam się na ten tani poniedziałek w Retro...

    OdpowiedzUsuń
  3. Retro ma sieć sklepów w Białymstoku! Jest na Kolejowej (przy sklepie chińskim), na ulicy (chyba) Dubois nad stokrotką. Dni promocyjne są różne w zależności od sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Retro mogę podpowiedzieć, że jest jeszcze na rogu Ogrodowej i Sienkiewicza ;) a ten na Kolejowej jest przeniesiony, niedaleko bo po drugiej stronie na przeciwko 'chińczyka' w dawnym MAG'u :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)