wtorek, 11 grudnia 2012

Spodnie!

Cześć!
Poszukiwania sukienek na święta trwają, mam już jedną, a na oku drugą. Pierwszą dostałam co prawda "w spadku" od znajomej, która na wymienionej ostatnio jednej z grup opublikowała jej zdjęcie.
Tak więc jedna z głowy, pozostały dwie. Dziś wypatrzyłam welurową czarną sukieneczkę, którą musiałabym nieco przerobić dlatego też się wstrzymałam z jej zakupem. Kosztowała 6 zł, ale nie jestem przekonana do weluru, tak samo jak brakuje mi czasu na wyciągnięcie maszyny i wieczorne majstrowanie przy niej. Za kilka dni, jeśli jeszcze będzie, kupię ją za 2 lub 1zł. Jeśli "jest mi pisana" będzie czekać :)

Ode mnie kolejna prośba, może ktoś wie gdzie mogę kupić dobrej jakości grube rajstopy we wzorki o jednolitym kolorze? Widziałam dziś w Pepco kilka wzorów za 15 zł, ale wstrzymałam się, bo pomyślałam, że jeszcze poszukam.

Na koniec dzisiejszy zakup:
6zł

Jeansowe ciemne spodnie
Gdzie: ul. Berlinga (budynek Pruszynki)
Cena: 6zł
Są na gumce, a przy nogawkach na długość ok. 8cm mają złote zameczki.

Dla osób mających problem ze znalezieniem spodni, szmateksy są idealnym rozwiązaniem. Fakt, czasem można napotkać ciuchy sprzed ośmiu epok, ale zdarzają się (jak mi dziś) sytuacje, w których hit sezonu okazuje się być w zasięgu ręki za grosze.

Polecam zacząć szukanie, kochani!
Mówiłam wcześniej i nie przestanę powtarzać, że wystarczy po prostu chcieć!

Pozdrawiam,
Lorry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)