czwartek, 6 grudnia 2012

Outlet&Fb

Przed nami grudniowo-mikołajowe wydatki, a ja zastanawiam się jak tu pogodzić czas ostatnich sprawdzianów w semestrze z poszukiwaniem kreacji na studniówkę, święta i imprezę sylwestrową. Myślę, że jakoś temu zaradzę i co nieco Wam udostępnię :)

Dziś warto wspomnieć o miejscach innych niż ścisłe szmateksy, a mianowicie:
1. Outlety.
Często można znaleźć nowe ubrania za grosze, niekiedy z delikatnym, niezauważalnym defektem.
Ukochany outlet, do którego mam okazję zachodzić co jakiś czas, nazywa się "Magda" i mieści się przy ulicy Swobodnej, tuż przy skrzyżowaniu z ulicą Produkcyjną.

2. Grupy Facebookowe.
Pewnie większość z Was wie o co chodzi, część prowadzi takie grupy, inni słyszeli, ale nie są członkami, jeszcze inni pozbyli się już tam połowy szafy.
O co dokładnie chodzi?
Można tam, zależnie od regulaminów, wstawiać do własnego bądź wydzielonego folderu sprzedać, oddać, wymienić zbędne ciuszki z naszej szafy. Wszystko dzieje się na terenie głównie Białegostoku.
Szukasz tych grup? Wpiszcie w wyszukiwarce na Facebooku następujące nazwy (podaję kilka, do których sama należę):
Białystok Shopping Center
Białystok Garage Sale
Madro Online
Może znajdziecie coś dla siebie!
A tymczasem przedstawiam mój dzisiejszy swetrowy (oczywiście) look:
ciemne zdjęcie, ale w pokoju też jakoś dziś ciemno :) 
* granatowy sweter, nowy, atmosphere, 2zł
* granatowa luźna koszulka, 1,50 zł
* "chustka", a konkretniej bolerko z bardzo długimi rękawami, ok. 5 zł (nie pamiętam dokładnie)

Tyle ode mnie na dziś, czekam na informacje o Waszych miejscach nie koniecznie w Białymstoku :)
Pozdrawiam serdecznie,
Lorry

Ps: Mam nadzieję, że byliście grzeczni i dostaliście mikołajkowe słodycze. Jeśli nie, do świąt jest jeszcze czas na poprawę ;)!

18 komentarzy:

  1. białystok garage sale chyba juz nie istnieje bo dzis sprawdzalam na fejsie i wyszukiwarka nie znajduje

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.facebook.com/groups/252968314819078/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba ta strona tylko dla tych co sie juz zapisali bo u mnie sie nie wyswietla na facebooku:-(
    patrze ze chyba nie kazdy moze sie zapisac do tych grup bo jak wczorsaj wyslalam prosbe o dolaczenie do grupy to cisza.facebooka mam od wczoraj wiec moze to ze mam puste konto ma znaczenie dla tych grup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może moderator nie wchodził na Fb. Poczekaj trochę, myślę, że wkrótce zaakceptuje zgłoszenie :)

      Usuń
  4. a ty jak dlugo czekalas na akceptacje?widzialam ze niektorzy dolaczyli do tych grup przez zaproszenie.moderatorzy z 2 grup nie odpisali przez prawie 2 dni a chyba powinna przyjsc wiadomosc.powiem ci ze mamy jedna wspolna ceche.nie lubimy przeplacac za ciuchy z tym ze ja swoje ciuchy i bizuterie projektuje sama z tego co mi zostanie po innych rzeczach w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szyłam sama, ale mam problemy z ręką i już nie dam rady :(
      Ja czekałam maksymalnie dwa dni, spróbuj może w innych grupach, bo z tego co obserwuję to Białystok Garage Sale prawie się nie odzywa. Polecam Białystok Shopping Center - chyba ostatnio najwięcej się tam dzieje.
      A jeśli nie - www.szafa.pl (choć pewnie już tam zaglądałaś)

      A unikanie przepłacania za ciuchy jest SUPER :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. juz pol tygodnia minelo a nikt nie napisal na fejsie ze mnie dolaczyl do grup.probowalam dolaczyc do madro online i bialystok shopping center.moze to ze nie podalam danych o sobie w tym szkol i miejsca pracy wykluczylo mnie z dodania.a nie moglabys mnie dolaczyc tam poprzez zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
  6. a co sie z twoja reka stalo ze nie mozesz szyc?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bark po operacji i urazie (wypadku samochodowym) dwa tygodnie temu. Mo

    OdpowiedzUsuń
  8. to wspolczuje.a jest szansa ze reka bedzie sprawna? myslisz ze to przez brak danych nie zostala dodana do grup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma szans..
      Myślę, że to nie ma nic wspólnego z brakiem danych.
      Polecam portal www.szafa.pl do wymiany ciuchów :)

      Usuń
  9. czy mi sie zdaje ze na szafa.pl nie mozna znalesc od razu jakiejs rzeczy z konkretnego wojewodztwa tylko najpierw wyszukiwarka znajduje ja we wszystkich wojewodztwach a dopiero w znalezionych wynikach trzeba ponownie szukac tej rzeczy dla danego wojewodztwa?

    OdpowiedzUsuń
  10. nieladnie nie odpisywac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post nie wyświetla mi się cały czas, gdyż jest daleko, a maila musiałam przeoczyć.

      Usuń
  11. oj lorry.to jak to jest ta wyszukiwarka na szafa.pl?nie wiedzialalam ze ty dopiero przed matura.piszesz ladne teksty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszukiwarka jest po prawej stronie na głównej, próbowałam wpisywać przedmiot z miejscowością, "bluzka Białystok" ale bez skutku, więc trzeba najpierw wpisać poszukiwaną rzecz, a później województwo. Albo klikać kategorie.

      Usuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)