wtorek, 27 listopada 2012

Moje miejsca

Hej,

Dziś chciałabym napisać o kilku miejscach w Białymstoku, które uwielbiam i w ciągu jednej dostawy potrafię się tam zjawić 2-3 razy. Niektórzy z Was zapewne wiedzą gdzie to jest, niektóre z nich są bardzo popularne, inne znane tylko osiedlowym szperaczom.

Miejsce ulubione, znane z 2-złotowych wtorków i kolejek przed wejściem, TANIA ODZIEŻ przy ulicy Waszyngtona, miejsce często nazywane potocznie "żelazna" lub "dyskont". 
Dzień dostawy: środa
Najtaniej: 2zł/szt - wtorek
Inne tanie dni: -50% - niedziela, poniedziałek

Angielska Szafa od zewnętrznej części Galerii Antoniuk, mnóstwo sukienek do wyboru i właściwie każdego dnia coś ciekawego.
Dużo rzeczy na wieszakach + kosz "wszystko po 5 zł", gdzie czasem znaleźć można niezniszczone firmowe sukienki, bluzki, spódnice... 

Sieć ubrań Retro rozpowszechniła się w Białymstoku dość szybko. Ja wybrałam sklep przy ulicy Berlinga (os. Dziesięciny) i Leszczynowej, za tak zwanym "Handlowcem", mają ciekawe swetry :)
Dzień dostawy: Wtorek
Najtańszy dzień: 1zł/szt - Poniedziałek

Póki co to tyle, dziś pokażę moją ukochaną torebkę z Retro, która w dniu dostawy kosztowała 3 zł

Retro, 3zł

Ciekawią mnie Wasze miejsca. Może macie takie obok domu, gdzie jeszcze nie zachodziliście? Może warto się rozejrzeć, a kiedy to zrobicie proszę ładnie o kontakt, a chętnie się gdzieś w wolnej chwili wybiorę :)

Pozdrawiam,
Lorry

Ps: Włączyłam funkcję komentarzy, jeśli ktoś pokusiłby się o opinię o blogu, bądź też informację o jakimś miejscu będzie mi miło. :)

6 komentarzy:

  1. ooo nie, czemu nie wiedziałam wcześniej:D byłam dzisiaj przy "taniej odzieży", ale nie chciało mi się zajść ;p rozejrzę się za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest naprawdę świetny, bardzo inspiruje :)No i bardzo zgadzam się z ideą.
    Mój ulubiony to "6" przy ul. Ciepłej, zakręt od Jurowieckiej :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, muszę koniecznie zajść :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Warszawskiej, na przeciwko Kościoła, w soboty -50 % <3333 A BLOGLOVELOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, tam jest druga "TANIA ODZIEŻ" - też kocham :)!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)