czwartek, 12 marca 2015

Buongiorno :)

Buongiorno!
Wielkimi krokami zbliża się egzamin do programu Erasmus+, próbuję dostać się na wymianę do Włoch, a konkretniej do Viterbo, Universita degli Studi della Tuscia, 80 km od Rzymu. ;)
Nie ukrywam, że jest to dla mnie duże przeżycie, gdyż nigdy nie mieszkałam za granicą dłużej niż 2 tygodnie ;)
Zgromadziłam już trochę książek, kursów i słowników, aby poznać język włoski, lecz nie mogę się doczekać (!) poznania kultury Włochów, wypicia najlepszego na świecie cappuccino w cudownej atmosferze sjesty ;)
Wspaniałe smaki makaronów, kawy, migdałowych ciasteczek cantuccini to tylko część przyjemności jakie mnie tam czekają. Ale najpierw stresująca rozmowa kwalifikacyjna odbywająca się ... częściowo w języku włoskim.

Dam radę, bo niby czemu nie ;)?

A jeśli chodzi o ubrania...
Gdybyście szukali dziś wielkich promocji, a kasa w portfelu ograniczała się do kilku złotych, dziś w JAMA-m (Sienkiewicza 3) 2 zł/szt
i to własnie tam kupiłam ostatnio pokazaną sukienkę ;)

Pozdrawiam serdecznie ;)
Ciao!
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)