poniedziałek, 10 czerwca 2013

Legginsy ze Swobodnej

Cześć,
Dziś krótko o nowym miejscu wartym odwiedzenia :)
To tania Odzież Używana w budynku przychodni przy ulicy Swobodnej 24. Dziś natknęłam się na dostawę i upolowałam legginsy ze wstawkami w paski z firmy Reserved, miały ślady metki, więc jestem w przekonaniu iż są absolutnie nowe!
Kosztowały mnie 15 zł i jestem bardzo zadowolona, ponieważ ciężko mi znaleźć legginsy zarówno długie jak i nie w rozmiarze xxl, który byłby zbyt szeroki nawet jak na moje bioderka.
15 zł
Pani w sklepie zdradziła mi, że pojawią się niedługo przeróżne legginsy w ciekawe, modne motywy, także polecam sklep wszystkim wielbicielom.
Dodatkowo sklep zachęca promocjami, każdy piątek to -50% wszystkiego, a codziennie jest wieszak promocyjny, gdzie każda rzecz kosztuje 2zł :)
W sprzedaży znaleźć można także biżuterię, stosunkowo niedrogą w porównaniu do sieciówek.

Miało być krótko, więc krótko było,
Pozdrawiam,
Lorry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli znasz jakieś miejsce, które mogłabym odwiedzić NAPISZ
Czekam także na wszelkie opinie odnośnie ubrań prezentowanych i nie tylko :)